باتوجه به ترافیک و رفت آمد های طاقت فرسا هنرجویان به دنبال آموزشگاه موسیقی نزدیک به محل زندگی خود میگردند . تا با کمترین هزینه و وقت بتونند سر کلاس ها حضور یابند . اما هر آموزشگاهی واقعا موسیقی رو آموزش میده . در این مقاله قصد داریم بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران رو به شما معرفی کنیم .

همچنان یک آموزشگاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد . اساتید موسیقی رو چطور بشناسیم در شرق تهران آموزشگاه های زیادی دایر شده که میتوانید با هزینه های مختلف در هر کدام ثبت نام کنید و از مزایای آموزشگاه موسیقی بهرمند شوید .

بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران

در یک آموزشگاه یا اکادمی موسیقی یک هنر جو در مرحله اول به یک استاد خوب و محیط آرام برای کسب علم موسیقی نیاز دارد . معمولا در آموزشگاه ها استاتید برای مدیر مجموعه کار میکنند و این مهم باعث میشه که اساتید به صورت صد درصدی تمام توانشون رو نذارند . مسله هایی چون حقوق دریافتی یا پورسانت ها هزینه آموزش و اجاره آموزشگاه موسیقی در بعضی از مواقع هر چی بیشتر زحمت میکشند نام آموزشگاه بیشتر بولد میشه تا نام خود استاد یا مربی آموزشی هنر جو .

در نتیجه اولین قدم برای انتخاب آموزشگاه موسیقی در شرق تهران فهمیدن اینکه ایا مربی آموزش برای کسی کار میکنه یا برای خودش داخل آموزشگاه که در اکادمی موسیقی دل انگیزان استاد محمود رحمانی به شخصه اقدام به تاسیس آموزشگاه کردن و با علم هنری ایشون (توانایی آواز و نوازنندگی بیش از 10 نوع ساز ) در حال خدمات به هنر جویان عزیز می باشد .

وقتی هنر جو در آموزشگاه موسیقی اقدام به یاد گیری میکنه باید تمام نیاز های یک خواننده یا یک نوازنده داخل آموزشگاه باشد .مثلا شخصی که در حال یاد گیری سلفژ می باشد داخل اموزشگاه حتما نیاز به پیانو هست برای یادگیری قوی تر بو با کیفیت تر ولی بیشتر آموزشگاه ها با ارگ یاد میدن که کیفیت صدا ها اصلا قابل مقایسه نیست .

در ادامه بعد از مدتی نیاز هست صدای خواننده ضبط شود و پشت میکروغن خواند رو یاد بگیره نیاز هست استودیو داشته باشیم . که متاسفانه فکر نمیکنم هر اموزشگاهی این مجوز رو داشته باشه .

و از همه مهم تر تجربه آموزش به مبتدی خیلی اصول مهمی هست که استاد سطح خودش رو بتونه تا هنر جو مبتدی پایین بیاره و حوصله داشته باشد.

 

ویژگی های آموزشگاه موسیقی در شرق تهران .

آموزشگاه باید محیط کم تردد داشته باشه همچنان آرامش و بدونه استرس این به یاد گیری کودک و نوجوان بسیار کمک میکنه .  به این طور که برای هر سازی اتاق مخصوص خودش رو داشته باشد .

مثلا برای آواز و سلفژ نیاز به اتاق اگوستیک می باشد تا صدا همسایگان رو اذیت نکنه تا استاد مجبور نباشه با کنترل کردن صدا توانایی فردی رو ضعیف کنه و بتونه واقعا از اعماق وجودش بخونه و داد بزنه البته در حد آزاد سازی تار های صوتی . اتاق ضبط که دارای سیستم پیشرفته کارت صدا مانیتورینگ صدا و میکروفن استودیو نیاز است .

 

آموزشگاه موسیقی شرق تهران دل انگیزان

اکادمی موسیقی دل انگیزان دارای اساتید معتبر و مجرب  مجهز به اتاق استودیو و ضبط صدا آموزش انواع ساز های سیمی و کوبه ایی آموزش ارگ و پیانو سلفژ صفر تا صد آموزش خوانندگی از مبتدی تا پیشرفته و ساخت ترک آهنگ و البوم با مجوز از وزارت ارشاد می باشد .

 

1 Comment

  • مدیر
    علی بیوک
    ارسال شده 1400-09-16 11:54 0Likes

    سلام وقت بخیر من از آموزشگاه دل انگیزان واقعا راضی هستم و بابت تمام زحماتی که برای من کشیدن تا اخر عمر ممنون هستم .

یک دیدگاه بگذارید